Monday, September 30, 2013

White silhouettes

Who were you and how did you manage to escape the paint, or did you escape the paint??? 

These questions came to my mind when I saw these white silhouettes on the wall surrounded by different paint colours. Was it a project? Or pure fun? What was the objective? Why all these different poses? 

It's all a bit intriguing, so I took some photos from an angle to try and make these silhouettes more alive. 



1




2




3




4

If you are aware of this project or have ever been involved in such thing, please enlighten me! 

Have a fun week. 

8 comments:

  1. Bravo Awena! ça fait très photos pro artistique...J'aime bien la 1,2, 4. Ta signature ressort bien et j'aime bien sa police de caractère.

    ReplyDelete
  2. Je ne peux pas vraiment t'éclairer mais je trouve l'effet tout à fait réussi. J'aime tout particulièrement la 1ère. Belle semaine à toi.

    ReplyDelete
  3. Belles et intrigantes ces silhouettes !!! J'aime !
    MERCI pour ces jolies photo Awena !
    BISES et bonne continuation.

    ReplyDelete
  4. C'est étonnant! et très bien réussi. on a vraiment l'imoression que ces silhouettes vont sortir du mur et bougent!

    ReplyDelete
  5. Trsè sympas ces silhouettes, effectivement c'est assez intriguant, on aimerait en savoir plus sur la démarche.
    Merci pour la découverte en tout cas.

    ReplyDelete
  6. Ohh mais c'était notre petite sortie!!! Ben tu as su en faire quelque chose!
    Bravo!!!!!

    ReplyDelete
  7. Un petit coucou en passant sur ton joli blog.
    Passe une belle journée !
    Meilleures pensées d'Asie.

    ReplyDelete

Many thanks for visiting my blog. Please feel free to leave your comments, as I really appreciate them.